Mamų radijas: „Buboo“ įkūrėją lydi sėkmė: mūsų gaminiai jau keliauja ir į Japoniją
Mamuradijas.lt
Nuotraukos Akvilės Razauskienės/Razauskai photography
Verslo idėja gimė kartu su pirmagimiu Dovydu, kai šiam buvo vos vieneri. Moteris prisimena, jog norėjosi berniuką puošti išskirtiniais rūbais, o prieš kelerius metus jų nebuvo tiek daug. Iš pradžių Erika pas siuvėjas lankėsi tik dėl savo šeimos reikmių, o vėliau paskatinta vyro pradėjo savo verslą, kurio vizija – kurti stilingus ir kokybiškus rūbus bei būti populiariems ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Ir tai jiems sekasi puikiai, gaminiai iš Lietuvos jau spėjo apkeliauti pasaulį, įskaitant ir Japoniją.
„Mes su vyru visada turėjome mintį, kad norime turėti kažką savo, o mada nuo senų laikų buvo mano aistra. Nors pati siūti nemoku, šiandien džiaugiamės su šeima sukūrę kažką tokio, kas patinka ne tik mamoms, bet ir tėčiams, seneliams bei išrankiausiems paaugliams. O ir motinystę su darbu sekasi puikiai suderinti, neįsivaizduoju savęs ketverius metus tik trinant tyreles vaikams. Džiaugiuosi, kad gebu stačia galva nepasinerti į verslą, o šeima man yra pats svarbiausias dalykas. Noriu, kad aš pati, mano vaikai bei vyras būtume laimingi.“
Erika su vyru Mindaugu augina ketverių Dovydą ir metų aštuonių mėnesių Izabelę, kurie tapo pagrindiniais Erikos įkvėpėjais: iš pradžių jos kūryboje vyravo mėlyni atspalviai, o susilaukus dukros – duoklę atidavė ir švelnesniems tonams. Verslo pradžia buvo paprasta – atėjus pavasariui Erika nerado sūnui kepurėlės, tad nusipirko patikusią medžiagą ir nukeliavo pas siuvėją. Tuo metu moteris nė nenujautė, kad kepurėlės taps pagrindiniu „Buboo“ prekės ženklo produktu.
„Vieną paprašiau pasiūti vienpusę, o kitą – dvipusę. Rezultatas patiko ne tik man, bet ir vyrui, kuris ir mestelėjo pirmąsias mintis apie verslo pradžią. Aš esu labai dvejojanti, o mano vyras viską sustato į savas vietas. Jis niekada neleido galvoti apie verslą su siuvančia drauge, nors turėjau tokių minčių, nuo pat pradžių skatino viską daryti rimtai ir kokybiškai, netaupėme, mūsų investicijos tikrai buvo didelės. Tuomet susiradau siuvyklą, specialistus ir viskas prasidėjo. Sakyčiau, labai sėkmingai. Mažiau nei po metų pradėjo plūsti gausūs komplimentai, atsirado labai daug lojalių klientų. Džiaugiamės, kad mūsų klientai – stilingos šeimos, vertinančios kokybę.“
Straipnis "Mamuradijas.lt": http://mamuradijas.lt/buboo-ikureja-lydi-sekme-musu-gaminiai-jau-keliauja-ir-i-japonija/
0 comments