Nekilnojamojo turto inžinerijos ir strateginio organizacijų valdymo studijas baigusi Erika Amerikoje iš pradžių įsidarbino aptarnavimo srityje. Pradėjusi nuo paprastų darbų, kilo karjeros laipteliais iki restorano vadovės pareigų, vėliau dirbo vadovaujamą darbą garsiuose viešbučiuose. Sukūrusi šeimą ir grįžusi į Lietuvą, įsidarbino tarptautinėje telekomunikacijų bendrovėje. Šiame darbe netrūko atsakomybės, kelionių po pasaulį, susitikimų su įtakingais asmenimis, derybų. Tačiau giliai širdyje norėjosi ne to. 



Padrąsinta savo vyro – puikaus stratego ir IT projektų guru – Erika ėmė ieškoti nišos nuosavam verslui. Verslo idėja gimė susilaukus pirmagimio Dovydo. Atėjus pavasariui, moteris ieškojo stilingos, kokybiškos kepurės savo sūnui, tačiau nerado, kas patiktų. Todėl pati sukūrė kelis kepurių modelius ir išsirinkusi patinkančią medžiagą nukeliavo pas siuvėją. Rezultatas pranoko lūkesčius.


Erika su vyru nuo pat pradžių pasiryžo viską daryti rimtai ir itin kokybiškai. Išsikėlė tikslą – netaupyti nė viename žingsnyje ir pasiūlyti žmonėms pačius geriausius produktus, tokius, kokius kurtų patys sau. Moteris pradėjo domėtis siuvimo technologijomis, surado profesionalią siuvyklą. Ieškodami tinkamų audinių, E. Puodėnienė kartu su vyru apkeliavo kone visą Europą. Mindaugas žmonai ne tik padeda priimti svarbius verslo sprendimus, viską sustyguoti, bet ir dalyvauja gaminių kūrimo bei produktų testavimo etapuose.


Iš pradžių Erika kūrė kepurytes – įvairiausių modelių ir spalvų. Moteris džiaugiasi, kad ilgi ieškojimai, bandymai pasiteisino – analogų neturinčias kepures mielai dėvi ir išrankiausi mažyliai. Jos siunčiamos net į visko perpildytas šalis, tokias kaip Kinija, Amerika, Japonija.



Vėliau „Buboo“ asortimentą papildė vaikiški bei moteriški drabužiai ir netgi gaminiai interjerui. Erika tikina, kad tai – tikrai ne pabaiga: savo draugus – taip ji vadina klientus – ketina nudžiuginti įvairiomis naujienomis.


E. Puodėnienė džiaugiasi, kad „Buboo“ prekių ženklas atliepia ne tik itin reiklių klientų poreikius, bet ir tvarios mados tendencijas. „Niekada nekuriame tik šiandienai tinkamų rūbų – mūsų gaminiai bus madingi ir po trejų, ir po penkerių metų. Siekiu, kad drabužis būtų ne tik madingas, bet ir tvarus“, – pabrėžia pašnekovė. Ji ne kartą yra gavusi laiškų, kuriuose mamos stebisi, kad vaikas tą pačią kepurytę nešioja jau trejus metus, o ji vis dar atrodo kaip nauja. Taip pat sutinka moterų, vilkinčių „Buboo“ suknelėmis, kurias jos pirko prieš dvejus trejus metus, o šios vis dar madingos. Kokybė, tvarumas, stilingumas ir patogumas – svarbiausios Erikos sukurto prekių ženklo vertybės.


Siekdama užtikrinti gaminių kokybę, E. Puodėnienė iki šiol pati atrenka audinius. Jeigu, atlikus testus, vis dėlto paaiškėja, kad audiniai netinkami tobulam gaminiui išgauti, jų atsisakoma. „Neseniai, užsakius įprasto kepurių audinio partiją ir pasiuvus gaminius, paaiškėjo, kad audinio sudedamųjų dalių proporcijos buvo pakeistos, todėl kepurėms jis nebetinkamas. Teko visą partiją nurašyti, turėjome didžiulių išlaidų. Artimieji patarinėjo kam nors atiduoti šias kepures, bet mes buvome kategoriški – netinkami gaminiai negali pasiekti vartotojų“, – savo poziciją išsako kūrėja.



Lietuvės gaminiai keliauja po visą pasaulį. Jais prekiaujama elektroninėje parduotuvėje, partnerių butikuose Lietuvoje bei užsienyje. Jie sulaukia išskirtinio dėmesio tarptautinėse parodose. Štai vaikų mados kūrėjus iš viso pasaulio suburiančioje prestižinėje parodoje „Playtime Paris“ Paryžiuje „Buboo“ rūbeliai buvo atrinkti ir demonstruojami „Trend zone“ erdvėje, kasmet sulaukiančioje didelio žiniasklaidos, vaikų mados sekėjų ir tinklaraštininkų dėmesio.


Erika neslepia – verslas reikalauja labai daug laiko, pažeria įvairiausių iššūkių, tačiau kartu leidžia daryti tai, kas suteikia sparnus. „Aš „Buboo“ kūrybos nevadinu darbu – mėgaujuosi savo veikla, džiaugiuosi matydama, kaip mano idėjos įgyja pavidalą. O kai rezultatas patinka ir kitiems, kai kasdien sulaukiu gerų atsiliepimų, padėkos žinučių iš viso pasaulio – gaunu glėbį įkvėpimo ir motyvacijos“, – sako pašnekovė, kurios šypsena ir laimingos akys patvirtina kiekvieną jos žodį.



Moteris prisipažįsta, kad kone viską, ką uždirba, investuoja į „Buboo“ plėtrą. Mat kartu su vyru svajoja šį šeimos verslą paversti didžiule imperija, kurią paliktų savo vaikams. „Juk jei nebūtų vaikų, turbūt nebūtų ir „Buboo“, – šypsosi kūrėja.


Originalų straipsnį rasite čia