PASKATINTA VYRO, SUKŪRĖ UŽSIENIO RINKOSE ŽINOMĄ KEPURIŲ PREKIŲ ŽENKLĄ
Verslą pradėti paskatino vyras
Prekių ženklas gimė iš didelės meilės madai. Kūrėja prisimena, kad jos su mama visada turėjo stiliaus pojūtį, tačiau nuosavas prekių ženklas atrodė tik tolima svajonė. Ir ji vieną dieną išsipildė. Sudėlioti viską į vietas ir pradėti verslą padėjo vyras: ,,Aš esu labiau dvejojantis asmuo mūsų komandoje, o jis į griovelius, į takelius sudėlioja, bus taip ir taip, tokia strategija, toks tikslas. Man tai tinka ir patinka“, – atvirauja E. Puodėnienė. Pragmatiškas vyro požiūris ir stiprios IT žinios puikiai dera su Erikos kūrybiškumu ir leidžia kurti tvarų verslą jau daugiau nei trejus metus.
Džiaugiasi pradėjusi didelėje siuvykloje
E. Puodėnienė su vyru rūpinasi vadybiniais, IT reikalais, kūryba ir rinkodara, o siuvimo paslaugas perka iš kitų. Verslininkė prisimena verslo pradžią. ,,Nusipirkome kelis gabaliukus medžiagos ir vyras sako, palauk, tuoj bus rulonais“, – šypsosi pašnekovė. Moteris džiaugiasi, kad ja jau pirmosiomis dienomis patikėjo didelė siuvykla ir įsileido net su nedideliais kiekiais. Šiandien E. Puodėnienė dirba su šešiomis siuvyklomis. Turi galimybę kurti, konstruoti ir gaminti naujus gaminius.
Gamina Lietuvoje
,,Darbo valandų tikrai neskaičiuojame, o jų tik daugėja.“
E. Puodėnienė.
,,Buboo“ – nuolat atsinaujinantis lietuviškas prekių ženklas. Verslininkė išduoda, kad parduoti neužtenka. Pradedant verslą, buvo sunku atrasti patikimus partnerius. Teko patiems važiuoti po gamyklas Europoje ir ieškoti audinių. Kūrėja neslepia, kad gaminti užsienyje gali būti gerokai pigiau, tačiau gamybos perkelti neketina. ,,Kainos žvėriškai mažesnės, bet prarandi kokybės kontrolę. Lietuvoje daug ką prižiūriu pati: tai ne tokia etiketę įsiuva, tai siūlę ne taip susiuva. Net jei ir Lenkijoje gamintume, juk nesiųsi atgal pataisyti. Kol negalim siųsti kontrolierių į užsienį, niekur keltis neplanuojame“, – pasakoja verslininkė. Ji siekia, kad ,,Buboo“ prekių ženklą klientai asocijuotų su kokybe, todėl daug dirba, kad galėtų tai užtikrinti. E. Puodėnienė tikina, kad verslas tikrai nėra lengvas, kaip daug kam atrodo: ,,Sunku, negaliu sakyti, kad lengva, kaip turbūt visi galvoja: tenka dirbti ir savaitgaliais, ir naktimis. Darbo valandų tikrai neskaičiuojame, o jų tik daugėja“, – atvirai sako Erika.
Prekių ženklo „Buboo“ kūrėja Erika Puodėnienė. Asmeninio albumo nuotr.
Iš asmeninio poreikio gimusios kolekcijos
Gimę vaikai ir poreikis reprezentatyviai atstovauti savo prekių ženklui paskatino kurti naują asortimentą. Prieš ketverius su puse metų gimus sūnui, atsirado vaikiškos kepurytės, prieš dvejus metus gimus dukrelei, atsirado daugiau mergaitiškų dalykėlių. Tada gimė ir moteriškų suknelių linija. E. Puodėnienė neslepia, kad suknelę sukurti kartais užtrunka pusę metų: ,,Kad ir kaip banaliai skamba, mes viską darom su meile: kaip sau, kaip savo vaikams. Niekada neleidžiame į gamybą, jei produktu abejojame“, – pasakoja kūrėja.
Dizaino mugėse atrasti klientai
Meilę darbui ir išskirtinį dėmesį klientui išugdė darbas prestižinėse Amerikos kompanijose. Todėl jau kurį laiką ,,Buboo“ su savo klientais susipažįsta ir bendrauja dizaino mugėse. Klientų taip pat ieško užsienio parodose. Nors tam reikia skirti daug laiko ir jėgų, E. Puodėnienė pati dalyvauja mugėse ir parodose: ,,Mugėse susipažįstame su mūsų prekių ženklo draugais, visada klausiame jų nuomonės apie produktus. Galima daryti statistines ataskaitas, bet tai yra tik sausa ataskaita“, – savo požiūrį paaiškina verslo kūrėja. Nors pastaruoju metu ,,Buboo“ prekių ženklą pamėgo ir besilaukiančios mamytės, E. Puodėnienė džiaugiasi, kad klienčių būrys įvairus: nuo jaunų merginų iki vyresnių žmonių, pamėgusių kepurėles. Visus juos vienija stiliaus pojūtis ir kokybės paieška.
Platūs užmojai ir žvilgsnis į pasaulio rinkas
Verslininkė džiaugiasi, kad Lietuvos rinkoje pasitikėjimą jau užsitarnavo, ir išduoda, kad žvalgosi į užsienį. Šiandien ,,Buboo“ gaminių galima rasti Skandinavijos šalių, Čikagos ir Jungtinės Karalystės parduotuvėse. Kūrėjai ruošiasi dar vienai didelei tarptautinei parodai, toliau žvalgosi, su kuriomis pasaulio parduotuvėmis norėtų bendradarbiauti. Konkurentų nemato, nes žvelgia plačiau –juk pasaulis neapsiriboja tik Lietuva. E. Puodėnienė tvirtai sako, kad nuo pat pradžių jų tikslas – didmeninė prekyba ir užsienio rinkos.
0 comments